EVN България предлага на своите клиенти редица онлайн и дистанционни начини за обслужване, които в голяма степен могат да елиминират необходимостта от лично посещение на EVN Офис и касови салони. Във връзка с противоепидемичните мерки срещу COVID-19 компанията извършва регулярно почистване и дезинфекция на помещенията в EVN Oфисите, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора.
На първо място компанията съветва да се ползват безкасовите начини за плащане на консумирана електро- и топлоенергия:
- Плащане през интернет страницата www.evn.bg през платформата ЕVN Онлайн плюс. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.
- Директен дебит
- Е-банкиране
- Epay.bg
- Transcard.bg
- Банкомат
EVN България предлага безплатни известия по SMS/Имейл с информация за:
-
ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец.
- предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.
SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx
Контакти и информация по телефон и имейл:
- денонощен тел. 0700 1 0007 и по имейл [email protected] – при липса на захранване и мрежови въпроси
- тел. 0700 1 7777 (понеделник – петък, от 08:00 до 17:00 ч.) и по имейл [email protected] – за обща информация и услуги
- денонощен тел. 0700 1 0207 – за автоматична проверка на сметка
- денонощен тел. 0700 1 7898 – за клиенти на EVN Топлофикация в Пловдив