Безплатните услуги за SMS или имейл известяване са предназначени за всички клиенти на EVN Топлофикация, независимо дали ползват топлинната енергия за домакински или стопански нужди.
- Ежемесечна информация за сметка (научи повече тук).
- Информация за неплатени задължения (научи повече тук).
Заяви бързо и лесно чрез онлайн формуляра по-долу. Единствено се изисква да си титуляр на партидата. При необходимост от промяна на данните за титуляря можеш да направиш това безплатно в удобен EVN Офис.
Заяви услуга
За всяка от услугите можеш да избереш по един от посочените начини за известяване: SMS или имейл, но не и двата едновременно. Въвеждай предпочитания от теб номер на мобилен телефон/ имейл адрес, тъй като ще получаваш заявената информация на тях. Ако в последствие ги смениш, попълни онлайн заявката отново
Информация за сметка чрез SMS/имейл
С услугата получаваш ежемесечна информация за твоите сметки към EVN Топлофикация по имейл или SMS съобразно твоите предпочитания. Съобщението се изпраща непосредствено след издаването на нова фактура. В допълнение имаш възможност да заявиш и ежемесечно получаване на информация по SMS или имейл за неплатени задължения за консумираната топлоенергия.
Известяване за неплатени задължения
Всяка фактура съдържа крайния срок за нейното заплащане, след което започват да се начисляват наказателни лихви за забава. EVN Топлофикация ще ти напомня най-малко 3 работни дни преди падежа на фактурата, за да не го пропуснеш и да избегнеш лихвите.
Предимствата за теб:
- удобно и бързо уведомяване за предстоящо изтичане на краен срок за плащане на фактура
- предотвратяване на разходи за заплащане на лихви при евентуално пропускане на падежа на фактурата
Услугата е за всички клиенти на дружеството (битови и небитови).
В случай че имаш повече от една неплатена фактура към едно ИТН, ще получиш информация за общата сума на задълженията. Ако на твое име са регистрирани повече от едно ИТН за топлоенергия, можеш да заявиш да получаваш информация за различните ИТН на един мобилен номер или имейл адрес.