Scroll to top
20.05.2025 г.

Проучване на клиентската удовлетвореност от EVN България 

 

 

През настоящата година „ЕВН България Електроснабдяване“ ЕАД и „ЕВН България Топлофикация“ ЕАД организират и провеждат проучване на клиентската удовлетвореност. Контактите с клиенти се осъществяват по телефон и по имейл. Изпълнител на услугата е фирма „Арбитраж“ ЕООД. Етапът за реализиране и документиране на интервютата ще приключи през месец юли 2025 г.

Участниците в анкетите получават информация за целта на обаждането/имейла – провеждане на проучване за „ЕВН България Електроснабдяване“ ЕАД или „ЕВН България Топлофикация“ ЕАД, както и за изпълнителя на проучването – агенция Арбитраж. Подател на имейл анкетите е Arbitrage Research от имейл адрес [email protected].

При възникнали въпроси може да изпратите имейл на [email protected] или да се свържете с нас на тел. 0700 1 7777.

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден