Scroll to top
04.12.2019 г.

Новият Клиентски съвет към EVN България проведе първата си среща

 

На 30 ноември 2019 г. в гр. Стара Загора се проведе първата работна среща на новия състав на Клиентски съвет към EVN България - група от битови клиенти, които участват в дискусии с представители на компанията. Новият, четвърти състав, е продължение на инициативата, стартирала преди 6 години за близост до клиентите. Участниците в Клиентски съвет имат възможност да предложат конструктивни идеи и препоръки за подобряване услугите и дейността на компанията. Заседанието в гр. Стара Загора беше общо 15-то поред за инициативата.

Eксперти от EVN България обсъдиха с участниците актуални въпроси, касаещи дейности по зимната подготовка на дружеството, полезни съвети за ефективно потребление на енергията през зимния сезон и др.

Участниците в Клиентския съвет бяха избрани през ноември 2019 г. след процедура по кандидатстване като участието е доброволно и безвъзмездно. Клиентският съвет се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна“ и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност. Той има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.
                                                                                           

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден