Scroll to top

В диалог с клиента

 

Клиентският съвет е група от битови клиенти, които участват в дискусии с представители на EVN България. С участието си вие можете да дадете идеи, предложения и мнения!
 
Срещите на Клиентски съвет се провеждат 2 пъти годишно в различни населени места, в съботни дни. Ще бъдат подбрани до 24 участника, за периода 2019 – 2021 г.   
 
Необходими условия за кандидатствате:

- Да сте битов клиент, навършили 18 години и да ползвате услугите на EVN България по снабдяване с електроенергия
- Да изразявате конструктивна позиция
Не е необходимо да имате познания в сферата на енергетиката.
 
Как да кандидатствате?
В срок до 31 октомври 2019 г. попълнете формуляра, който може да откриете тук или изпратете Ваше писмено заявление (с трите имена, клиентски номер или ИТН, адрес, телефон и кратка лична мотивация за участие) по един от следните начини:
− по имейл: [email protected]еvn.bg  
− по поща на адрес: EVN България, ул. Христо Г. Данов 37, 4000 Пловдив
− на място във всеки EVN Офис.
Участието е доброволно и безвъзмездно. EVN България покрива Вашите пътни разноски до и от мястото на срещите.
 
Предоставените лични данни ще бъдат обработвани съгласно Закона за защита на личните данни за целите на настоящия подбор.
 
Вашите идеи създават промяна!

 

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден