Scroll to top

В диалог с клиента

Инициативата EVN Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между частни клиенти на EVN България и представители на компанията. В рамките на тези срещи участниците имат възможност да обменят с нас информация и идеи по различни теми, свързани с дейността ни и да ни дават предложения и препоръки за усъвършенстване на услугите, които предлагаме, така че да отговарят по-добре на клиентските потребности.
 

EVN Клиентски съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България при стриктно спазване на регулаторните норми на българското законодателство.

 

 

СЪСТАВ

EVN Клиентски съвет се състои максимално от 24 участници, които имат мандат със срок 2 години. Членовете на съвета са пълнолетни граждани, които ползват услугите на EVN България по доставка на електроенергия. Избираме участниците по различни критерии при стриктно спазване на изискванията за равнопоставеност и равноправно отношение.
 
Участието в инициативата е доброволно и безвъзмездно.

СРЕЩИ

За да бъдем по-близо до клиентите организираме срещите на клиентския съвет в различни населени места в Югоизточна България. Съветът се среща 2 пъти годишно.

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден