Scroll to top

Основни задачи

  • Управление и контрол на годишните, средносрочните и дългосрочните програми за инвестиции и ремонт, както и на бюджета за текущите разходи
  • Подпомагане на организационните единици при реализиране на оперативното планиране
  • Организация на инвестиционния мениджмънт в SAP и на планирането на капацитета
  • Анализ на отклоненията и въвеждане на мерки за корекции
  • Подпомагане на организационните единици при оптимизиране на дейността им
  • Развитие и създаване на вътрешни и външни доклади за организационните единици, както и на многосекторни извънредни доклади при поискване
  • Изработване на икономическа оценка на проекти

Вашият профил

  • Висше техническо и/или висше икономическо образование
  • Минимум 1 година професионален опит на подобна позиция
  • Добро разбиране на счетоводството и процесите на бюджетирането
  • Разработване на изчислителни модели и опит при работа с тях
  • Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
  • Отлични познания по Excel и на другите MS-Office продукти, както и SAP
  • Предишен опит със статистически програмни продукти е предимство
  • Активен шофьор (кат. B)
  • Готовност за кратки командировки през годината
  • Инициативност, работа в екип, добри организационни умения, силни аналитични способности

Ние Ви предлагаме

Ако Вие сте инициативен и добре организиран, с много добри комуникативни умения, ако притежавате силни аналитични способности и харесвате работата в екип, то ние Ви предлагаме:
 
  • Работа в международна компания с високи стандарти на работа
  • Задружен екип, в който ще получавате съдействие, подкрепа и насърчение
  • Обучения, свързани с Вашето професионално и личностно развитие
  • Отлични условия на работа и богат пакет от придобивки – гъвкаво работно време, възможност за home office, допълнително пенсионно и здравно застраховане, допълнителни финансови стимули за почивка и празници, карти за спорт на преференциални цени и др.
  • Привлекателна локация в центъра на Пловдив

Начин за кандидатстване

Изпратете подробна автобиография и мотивационно писмо на български и английски език на имейл: [email protected]. Моля, посочете референтния номер (Ref. No.) на обявата, по която кандидатствате.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.


Ref.No - MC/GC/E
Срок за кандидатстване -3.8.2021 г.

Версия за приниране на обявата за работа.

Изтегли

Информираме Ви, че дружествата от групата на EVN България са администратори на лични данни по смисъла на Общия регламент за защита на данните и Закона за защита на личните данни. Обработването на Вашите лични данни е с цел подбор на персонал и е на основание на предприемане на стъпки по искане от субекта на данните (т.е. Вие) преди сключването на договор. Срокът на съхранение е шест месеца след приключване на подбора. Събирането на личните данни е изискване при подбор на персонала и непредоставянето им ще доведе до невъзможност за следващи действия от страна на дружествата. Можете да се запознаете с нашата Декларация за поверителност на дружествата от групата на EVN България за кандидати за работа на следния линк.

Ако в момента няма подходящи за вас актуални обяви, а вие виждате себе си като част от екипа на EVN, изпратете ни инициативна кандидатура на [email protected]. Ще се радваме да се запознаем и да ни разкажете повече за себе си и какво ви мотивира.

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден